close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מטבח מודרני

מערכת שורשיא חשוון, תשפא29/10/2020

עוד ועוד ישראלים בוחרים לתכנן ולעצב מטבח מודרני בביתם בשל היותו מספק מענה פרקטי ועיצובי כאחד

תגיות:
צילום: freepik

בעשור האחרון החלה מהפכה של ממש באחד החללים הכי פופולאריים בבית הלא הוא המטבח. אותו חלל בו אנו מבשלים את המאכלים והמטעמים האהובים עלינו, אותו חלל בו אנו יושבים ביחד עם כל האנשים הקרובים לנו בעולם, אותו חלל חמים ונעים בו אנו רוצים ליצור אווירה כייפית ונעימה בשל ריבוי המענה על מגוון של צרכים. עוד ועוד ישראלים בוחרים לתכנן ולעצב מטבח מודרני בביתם בשל היותו מספק מענה פרקטי ועיצובי כאחד. אחד השינויים שהכי מאפיינים את המטבח המודרני בא לידי ביטוי דווקא בהיבט הקולינרי. בעוד ערוצי הטלווזיה משדרים ברקע כמעט בכל הזדמנות מגוון של תכניות ריאליטי העוסקות באוכל,

הצפיה מחברת אותנו לאותו מקום אותנטי, סוג של אופן ספייס של המטבח יחד עם הסלון. במקביל, רשימת הקניות שלנו השתדרגה בחומרי גלם כמו מגוון סוגי פטריות, תבלינים ייחודיים, עלים מתאילנד וגידולים צבעוניים. השילוב בין בחירת חברת מטבחים לבין עיצוב של מטבחים מודרנים הוא השילוב המנצח של שנות ה-2000.

בואו נעשה סדר

אנשים רבים נוטים לבלבל בין מטבח יוקרתי למטבח מודרני ושאר סוגי עיצובים במטבח. המטבח המודרני הוא מטבן עם קווים נקיים, מטבח המספק מענה פונקציונלי לכל הצרכים שלנו, בצבעים שקטים ללא תוספות מיוחדים. הוא כן מאופיין בכל מיני שדרוגים כמו פתיחת מגירות ייחודית, טריקה שקטה, מקרר ומדיח אינטגרלי וכל מה שיכול להקל עלינו בבישול עצמו.

מטבח מודרני מאופיין בעיצוב בקווים מינימליסטיים ובשימוש בחומרי גלם כמו בטון, שיש וברזל.

אז מה הופך מטבח מודרני למטבח מודרני ועל מה חשוב לשים לב כשאנו נעזרים בחברת מטבחים?

ובכן, יש מספר מאפיינים המבדילים את המטבח המודרני ממטבחים אחרים.

חומרי גלם - יש חשיבות כל כך גדולה לשימוש בחומרי גלם איכותיים במטבחים של היום, בטח שאנחנו נעזרים בחברת מטבחים מקצועית. כידוע יש סוגים רבים של חיפויים כאשר ברגע שאנחנו בוחרים למשטחי העבודה חומרי גלם איכותיים כבר המטבח שלנו משתדרג פלאים. יש היום מגוון של חיפויים שמאפשרים לנו להנות מעמידות לאורך השנים כמו גרניט פורצלן או שיש דקטון.
רמת גימור- המאפיין הבולט והחשוב ביותר במטבח המודרני הוא רמת הגימור. ככל שרמת הגימור תהיה גבוהה יותר, כך המטבח יהיה מרשים יותר ויעמוד בסטנדרטים של מטבח מודרני. הכוונה ברמת גימור היא לאופן הסופי שבו האלמנטים השונים במטבח מוצגים ואיך שהם מבוצעים בתוך המטבח כמו החיפויים, משטחי העבודה, מכשירי החשמל מבחינת המידות באופן הכי מדוייק שיש וההתאמות לקירות עצמם ועוד.

חלוקה נכונה של החלל - מטבח בראש ובראשונה חייב להיות פונקציונלי, נוח, לספק לנו קשת רחבה של פתרונות אחסון כדי שלא נמצא את עצמנו נתקעים עם סירים או מחבתות על השיש. זה המחשבה הזו קצת מעבר.

מומלץ מאוד להיעזר בחברת מטבחים מקצועית ולתכנן את המטבח על כל שלביו.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה